Lipbalm Mary Kay memang terbaik

Salam semua dan hai ..moga yang sedang membaca post ini dimurahkan rezeki amin amin...

ok hari ni saya nak share satu testimoni yang terbaik berkenaan dengan lipbalm Mary Kay.

Bulan lepas, kawan saya ada msg bertanya sama ada Mary Kay ada tak lipbalm sebab dia nak cari yang boleh lembapkan bibir dia semasa dia di Mekah nanti. Oh ya rezeki kawan saya ni muda2 lagi Allah dah jemput beliau ke Mekah.

Dan hari ni beliau komen di post saya di facebook mengatakan lipbalm ni mmg terbaik ,masih kekalkan lembapan dibibir beliau walau suhu di Mekah sekarang 41 darjah celcius. Huh panasnya kan, boleh pecah bibir kita. Tapi menakjubkan lipbalm Mary Kay buat bibir beliay masih kekal cantik lembap dan tidak merekah. Alhamdulillah saya sangat happy bila dapat feedback begini.


Ok memang terbukti dah lipbalm Mary Kay ni memang best tau. Harga pula tak mahal dan mampu milik. Walau satu tiub kecil ja ia tahan lama sebab kita gunakan dalam kuantiti yang sedikit sahaja. 

Kalau berminat boleh hubungi saya

Mary Kay Independent Beauty Consultant
Nur Hazrita Abdul Kahar 
0125785845

No comments:

Copyright to Marykay Independent Beauty Consultant
Designed by UMIESUEstudio 2016