Mary Kay MK MEN Skincare Regimen Untuk Lelaki

 Lelaki pun dah obses nak dapatkan kulit cantik . Jadi jangan risau wahai jejaka jejaki semua.

Inilah dia set lengkap penjagaan wajah untuk lelaki. Ada 4 basic regimen untuk anda. Banyak banyak lelaki selalunya malas nak guna hehe tapi kalau nak kulit cantik tanpa kusam dan jerawat wajib pakai kesemuanya ok.

Jom kita tengok apa yang ada dalam set mk men ni.



Ada 4 regimen yang penting




1. Mencuci 2 x sehari menggunakan mk men facial wash




2. Wajib pakai pelembap ni tau supaya kulit sentiasa lembap dan tak kering,kalau skip pakai pelembap kulit akan nampak lebih tua dari usia, dan pelembap mk men ini ada protection untuk sinaran spf sekali dah jimat xpayah beli extra spf protections.


3. Mata pun kena jaga sebab dari mata akan nampak kita lebih berusia bila ada banyak kedutan,bila senyum terus nampak kedut seribu, tak nak kan camtu so wajib ada eye cream ni juga ya.

4. Last sekali anda sebagai lelaki yang kuat berpeluh perlu jaga badan dari berbau. Body spray ni akan buatkan badan anda bau sangat kejantanan dan serap semua bau badan yang tak menyenangkan itu.  


Hubungi saya untuk konsultansi lanjut sebelum menggunakan produk. Saya juga akan memberi perkhidmatan analisis kulit menggunakan skin analyzer terbaru secara percuma untuk mengetahui dengan lebih details jenis kulit dan masalah kulit anda.

JANGAN beli dari platform SHOPPEE LAZADA kerana anda tidak akan mendapat konsultansi yang betul dan tiada 90 hari produk guarantee.

Professional Mary Kay Beauty Consultant
MK Che Ta 0125785845


No comments:

Copyright to Marykay Independent Beauty Consultant
Designed by UMIESUEstudio 2016