Cara nak join Mary Kay

  Anda search cara nak join Mary Kay maknanya dah selangkah nak menjadi seorang beauty consultant Mary Kay seperti saya ; Tahniah !!!!!!

Jika kita tak lompat keluar dari comfort zone maka selama lamanya lah kita akan berada pada tahap yang sama saja. Siapa kita 5 tahun akan datang adalah apa yang kita pilih untuk buat HARINI.

Contoh seperti saya bermula 1 december 2015 saat saya bergelar Independent Beauty Consultant Mary Kay . Asalnya hanyalah bermula untuk pulihkan kulit saya yang rosak akibat high chemical produk dan tiada ilmu tentang penjagaan kulit yang betul. Alhamdulillah kenal Mary Kay kulit saya bertambah baik dan kehidupan saya juga bertambah baik. Syukur Allah lorongkan saya ke bisnes Mary Kay ini yang telah menjadi career sepenuh masa buat saya yang juga seorang surirumah yang mempunyai 4 orang anak.

Lihatlah kejayaan yang saya kecapi bersama Mary Kay selama hampir 5 tahun di bidang kecantikan ini. Kita tak perlu cantik untuk jadi beauty consultant tetapi perlu punya sikap yang rajin dan konsisten sahaja untuk berjaya dalam bidang ini. Ilmu dan sokongan dari syarikat juga banyak membantu. Tinggal pada diri kita sahaja nak buat sampai berjaya atau tidak. Bila ada niat yang betul dan sikap yang baik insyaallah kita akan berjaya.


Antara achievements saya bersama Mary Kay since DEC 2015

Honda Jazz hadiah dari Mary Kay

Alhamdulillah hasil saya mulakan langkah untuk berubah saya dapat capai banyak impian di Mary Kay. Anda juga boleh . Sertai unit saya dengan bermodalkan RM70 sahaja dan anda akan dibimbing sehingga berjaya jika anda mahu. Kita ada support group khas dan support educations dari company. Ada 5 cara menjual yang anda boleh pilih ikut kelesaan anda. Tambah di musim covid ni kita susah nak keluar jumpa orang, jangan risau Mary Kay ada apps yang hanya kita manfaatkan untuk bisnes kita. Bila anda join team unit saya ,akan diguide satu persatu.


Bermodalkan RM70 anda akan perolehi starter kit bag yang cantik dan produk serta sample yang bernilai lebih rm200 ,murah kan anda dapat lebih dari apa yang anda modalkan.


Ini adalah antara starter set yang hanya boleh dibeli oleh beauty consultant baharu untuk memulakan bisnes mereka, tak beli pun takpa boleh ja tapi murah dari harga biasa tau, bila dah join saya akan terangkan dengan lebih details. ada juga extra hadiah dari company on top of kita punya orders .Bila anda join anda akan menikmati penjimatan sebanyak 20% (sah hanya sehingga 31 dec 20 sahaja),30%,35% dan 40%. Kalau anda dapat sales maka itulah income anda.Banyak kan?


Ini antara benefit yang anda akan perolehi di Mary Kay yang mana saya sendiri sudahpun merasa. Tengok accolades saya pada gambar di atas ya .



Tunggu apa lagi, jom register bersama team saya. Kita ubah kehidupan yang biasa biasa menjadi yang lebih bermakna untuk kita sekeluarga dan orang sekeliling.


Hubungi saya untuk penjelasan yang lebih lanjut ya . SSD Eta 0125785845


No comments:

Copyright to Marykay Independent Beauty Consultant
Designed by UMIESUEstudio 2016