Mary Kay Compact With Powder And Lipstick

Marykay Compact With Powder and Lipstick
.........................................................................


Assalamualaikum..saya nak share salah satu barang wajib yang ada dalam handbag saya. bekas compact yang siap2 dah boleh letak lipstick tau.Ada ni pun dah cukup untuk touchup2 sikit2.

Cantik tak?.. mau nye tak cantik

Best tak?.. mau nye tak best

Cair tak?.. mau nye tak cair

Iyalah kannn..cuba fikir..

Dalam satu bekas yang eksklusif dari Mary Kay ni ada powder,sponge dan lipstik sekaligus

Mudah, senang, jimat ruang..letak dlm handbag or makeup bag..kalau nk pakai, grab mcm tu je..tak perlu tercari2 mana powder, mana
sponge mana lipstick..

best kan..bekas ni juga tahan calar tau
bila bedak dah habis just ganti refill powder

oh memang ohsemm la bila buka beg nak pakai bedak ngn lipstik

mesti orang sebelah tengok2 πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Ini wajib saya bawa kemana2 dalam handbag sebab senang dan bekasnya sangatlah eksklusif.

Bedak boleh pilih ;mineral sheer powder. Warna bedak pun boleh pilih ikut warna kulit anda.

Lipstik pun ikut kesukaan anda mahu yang jenis creme lipstick atau true dimension lipstik. Sponge disediakan😍😍😍😍.

kalau minat nak bedak compact yang ohsemm ni boleh hubungi saya ya.

kat bawah saya sediakan warna2 bedak dan lipstik yang boleh dipilih mengikut kesesuaian anda.


bekas compact yang dah siap dengan bedak dan lipstick

cantikkan..bekas ni tahan calar..lipstik ngam2 masuk xjatuh

mineral sheer powder, hanya buka dan letakkan dalam compact fill, ianya magnetic tak mudah jatuh

warna-warna pilihan mineral sheer powder

warna pilihan creme lipstick

warna pilihan true dimension lipstick

atau anda boleh terus hubungi saya untuk lebih konsultansi dan sebarang pertanyaan.

Hubungi saya untuk Konsultansi PERCUMA:

NUR HAZRITA Independent Beauty Consultant Marykay Malaysia
SMS/Whatsapp/ 0125785845








2 comments:

Alia Farhan said...

Patut la cun melecun kawan aku lani

hazritakahar said...

kihkihkih...saing mung kan meme cunnnnngggg

Copyright to Marykay Independent Beauty Consultant
Designed by UMIESUEstudio 2016