Kenapa Mary Kay Tidak di Jual di Kedai?

[Mary Kay tiada dijual di kedai?]

Ramai yg btanya, kenapa Mary Kay ni xde jual kt kedai-kedai @ shopping mall , mcm produk-produk kaunter yg lain?

Ok, ni reason dia :

1. Kalau korang beli skincare yg jual kat kedai2 tu, pernah tak diorg explain tentang jenis2 kulit & bgtau pe jenis kulit korg? TAK PERNAH kan..
Kami Beauty Consultant Mary Kay beri consultation PERCUMA utk korang.Kami akan terang satu persatu sampai lah korang setuju dan korang boleh cuba dulu,kita bagi test PERCUMA sebelum korang decide nak beli dan guna.Best kan?

2. Sebelum korang nak start utk decide nk pakai produk especially skincare, bole x korg TRY dlu, at least utk separuh muka? MESTI TAK BOLEH kan..kne bli dlu..tapi Mary Kay BOLEH tau..mmg dr dlu lg kami mengamalkan konsep CUBA,RASA DAHULU BARU BELI..
Best kan?

3. Ok yg ni paling penting, kalau uols beli produk2 skincare yg jual kt luar tu, kalau rase xsesuai, duit da byk labur ni, apa yg uols buat?
Sama ada campak je brg tu masuk tong sampah @ bagi je pd org lain pakai kn..ish ish ishhh sygnyeeee, byk rugi tu...

Nak tau x, Mary Kay ni ade CUSTOMER GUARANTEE SATISFACTION tau..so maksudnya klu korang rasa xsesuai atau nmpk mcm xde ape2 perubahan je kt kulit, dtgla blik dgn Beauty Consultant korang.

Kami akan explain macam mana nk buat..
Boleh TUKAR @ RETURN dlm masa 90 hari dr tarikh pembelian.

Tapi sy boleh jamin, korang akn terus jatuh cinta dgn produk ni tau!

Kualiti terbaik!

Sebab tu la, Mary Kay ni ada raaaamai BEAUTY CONSULTANT seluruh negara..dan salah seorangnye adalah SAYA!!
Best kannn?

Kalau korang belum ada personal beauty consultant,boleh hubungi saya ya,kita discuss apa yang diperlukan untuk kulit awak.

Kalau awak juga berminat nak jadi beauty consultant Mary Kay macam saya..jom saya ajar awak macamna nak jana income dengan Mary Kay,saya dah merasa awak bila lagi?


Terima Kasih kerana memilih saya sebagai Beauty Consultant anda!💋

cari mana che ta kat dalam ramai ramai tu hehe

sekarang dah FUTURE INDEPENDENT SALES DIRECTOR

Insyaallah menuju ke Sales Diretor 
moga dipermudahkan perjalanan bisnes Mary Kay saya dan team saya.

Doakan ya..berminat nak join team saya.
Hubungi no kat bawah.


Mary Kay Beauty Consultant

Nur Hazrita Abdul Kahar
0125785845

No comments:

Copyright to Marykay Independent Beauty Consultant
Designed by UMIESUEstudio 2016